Esilaaya Selam kızlar, Bugün doktor muayenem vardı 30 haftayim. Doktor alttan muayene etti enfeksiyon için ama kahverengi lekelerim gelmeye başladı. Doktor vajinal muayene ettiğim için normal dedi ama ben kafaya taktım bu durumu. Bu durumu yaşayan oldu mu?
AnayimBenAna_ Esilaaya evet yaşamıştım şehir hastanesinin acilinde banada parmakla muayene yapılmıştı leke gelmişti 1.5 gün