selam kızlar bugun 3. bebegıme hamıle olduğumu öğrendim şok içerisindeyim hala idrak edemedim desem yeridir büyük kızım 3.5 küçüğü 1.5 yaşında bugun adet gecikmesi ile gebelik testi yaptım ve pozitif gördüm anca aksam kan verebildim betam 2400 olmuş bile hiç anlamadım korunuyorduk halbu ki .. Rabbim verdiyse başım gözüm üstüne ama korkuyorum 2 tanesine yetemezsen şimdi ne yapacağım düşünüyorum sizlerin kaçıncı bebiş??