Eddie61 Kızlar reglime 3 gün kala verdiğim kan sonucum. Gebelik var dimi. Sağlık ocağına gittim bugün doktor var demek istedi ama ümitlendirmemek icin daha cok yeni bakalım 1 hafta bekleyelim falan dedi
Nurellaaaaaaa1212 Eddie61 var canım adetine 3 gün kala da normal bi sonuc bende 49 ile öğrendim 3 gün sonra 220 oldu artar merak etme
YyyyYasemin Eddie61 hayırlı olsun canım doktor betana bi kaç kez daha bakar o yüzden öyle demiştir artarsa gebeliğin sağlıklıdır artmaz ve düşerse kimyasal olmuş olur o yüzden öyle demiştir inşallah güzelce ilerler
iremd-1798 Eddie61 5 üstü değer canım hamilesin. Sadece sağlıklı olup olmadığını anlamak için doktor beta takibi yapar yüksek ihtimalle iki günde bir %60 - 80 civarı artmış olması gerekiyor. Rabbim güzel haberler almayı ve evladınıza sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲🏼🌸