Tubi545 Öncelikle şimdiden gözünaydın güzel anne🌸 hiç stres yapma. sezaryan hikyelerine kulaklarını kapa. herkesin doğumu birbirinden farklı. sana demiyorum ki ağrın olmucak, olucak ama öyle dedikleri kadar dayanılmıcak bişey değil. kendini, bu geçici bi sızı geçicek diye adapte edersen, adet ağrısı gibi hissedersin.
tavsiyem, yürümeye başladığında, ilk yürümeden sonraki yürüyüşlerini sık sık yürü. ne kadar yürürsen o kadar çabuk iyileşirsin ve ağrında geçer inan bana, korkma yürümekten. ve gaz çıkarma açısındanda çok rahat edersin. stressiz gir ki stressiz çıkasın🌸