minikvebebek Tam 20.haftaya girdiğim gün randevum var tam zamanı mı erken mi ne zaman baslayip en son ne zaman biter zamanı
Selim_Alparslan minikvebebek 20 - 24 hafta arası yapılıyor. Ben ilk gebelikte 22. Haftada yaptırdım daha net goruluyormus öyle soylemislerdi. Şimdide 22 de yaptıracağım.
Selim_Alparslan minikvebebek hatta burda birisi 20 de girmiş sanırım küçük olduğu için pek bakamamislar bebeğe öyle yazmisti 🤷🏼♀️
cerengeredeli minikvebebek ben bugün girdim20+4 de. Her şeyine baktı çok şükür. Doktorumda20 den sonra istediğin zaman baktır demişti
DogaMom minikvebebek benim doktorum tam 20. Haftaya girdiğim gün çağırmıştı biraz aşağıda ve uygun pozisyonda olmadığı için bakamadı. 23. Haftada yeniden gideceğim 24 e çok kalınmasını tavsiye etmedi.