Selim_Alparslan Durumay1 12+3 haftaligiz başından beri var canım maalesef hala devam ediyor. Kanama olmadığı sürece korkma.
Durumay1 Gamze_gamze göğüste ağrı yokta alt tarafta bebeğin olduğu yerde ufak bir sızı var ara ara burada hep bebek düşük falan tartışmalarını görünce de insan ister istemez acaba diyor ya
Durumay1 Selim_Alparslan bunu arkadaşımda demisti kanama olmadığı sürece korkma diye içim rahatladı henüz kontrole de çok var diye takıntı yapıyorum teşekkür ederim
Gamze_gamze Durumay1 öyle olsaydı benim milyon kere düşük yapmam lazımdı. Korkma tevekkül et rabbim en büyük koruyucusu onların
Selim_Alparslan Durumay1 bende de panik atak var kuzum surekli doktoruma gidiyorum kızdı artık bana ya . Allah korusun acil bir şey olcak bu sefer takmicam seni dedi. Gitmicem artık. Doktorum da kanama olmadığı sürece korkma yat dinlen dedi. Haklı kadincagiz🤷🏼♀️
Durumay1 Selim_Alparslan onlarda kendilerince haklı da bizim de ilk bebek olunca herseyi merak ediyoruz 🥲
Durumay1 Selim_Alparslan yaa maşallah ben ilk sandım Allah’ım hepimize bebeğimizi kucağımıza almayı nasip etsin