bgndgd Çok kafaya takıyorum çok özür dilerim ama çok heyecanlandım sizce çok mu ümitleniyorum İdrar pzitifiti
Baharr28 bgndgd ben reglime 5 gün kala 19 değerle öğrendim bence 2 gün sonra tekrarla ama pozitif gibi duruyor inşallah dilediğin gibi olur
Mom__12 bgndgd ben acilden 2 günde bir beta hcg veriyordum şuan doktora gitsen dahi kese vs gözükmez zaten biraz sabret güzel anne 2 günde bir hcg ni ver eğer 2 katına çıkıp yükseliyorsa problem yok inşallah 🌸
Sans_seninle Nurellaaaaaaa1212 canım bende sana birşey diyeceğim sende oldu mu Buğün çatlamsından 12 gün oldu regilime 8 gün var Buğün lekelenme oldu ara ara nokta nokta kahve acık kırmızı değişil birşey geliyor ama arada nokta nokta sence bu ne dir
Nurellaaaaaaa1212 Sans_seninle çatlamadan 12 gün geçtiyse reglne 8 gün kalamaz. 14. Gün regl olursun yani 2 gün kalmıs olur adetine. Yerleşme kanaması olabilir test yap canım son adet tarihin kaç
Nurellaaaaaaa1212 Sans_seninle askım öyle olsa 27sinse çatlamazdı. Arastır bak postlara. Çatlamadan sonra 14. Gün regl günündür
Nurellaaaaaaa1212 Sans_seninle 12 ay doktor kontrolünde yumurta kontrolü yaptırdım birinde bile 15. Gün regl olmadım hep 14. Gün
Nurellaaaaaaa1212 Sans_seninle 2 gün sonra senin batın kuzum. İstersen doktorun vs varsa sor çatlamadan kaç gün sonra regl olunur diye kafan karıştı biliyorum ama böyle
Sans_seninle Nurellaaaaaaa1212 ben bu sabah test yaptım tek. Çizgiydi 2 saat sonra az lekenme şeklinde geldi buğün çok azar azar geldi durdu şimdi ben reglmı görüyorum yoksa yerleşme olablilr mi hiç umudum da kalmadı
Nurellaaaaaaa1212 Sans_seninle yerleşme de olabilir bilmşiyorum ki. Belki de beta suan 7-10 civarındadır bu yüzden testte cıkmıyordur. Benim testte cok silik çıktığında betam 49 du mesela. Cok kücük betaları algılamıyor