Melss Seedaaff bende sabah sezaryene giriyorum yatışım yapıldı uyuyamıyorum stresten. Benim kızımın adı da Melis olacak görünce yazmak istedim😍 sağlıkla kavuşalım inşallah 🌸
Seedaaff esi33 benim ilk çocuğum erkek buda kız oldu çocuk sayfasını kapattığımı düşünüyorum Allah artık isteyenlere nasip etsin 😁
Seedaaff Melss Yaaa iyiki yazdınız bende aynı şekilde hala daha uyuyamadım son uyku fırsatımızı kendi elimizle kaçıyoruz gibi oluyor 😁
Momof1a Seedaaff Hayırlı doğumlar dilerim 🌸 sağ salim kavuşun inşallah, bizim de haftaya cuma aşırı heyecanlıyım🫠
marsu Seedaaff yaa bende de kolestaz var 36. haftadayim ve sancilarim arttigi icin ben de sezaryene girecegim iki uc saat sonra. off gece boyu hemsireler uyuman lazim dedi dakikda bir uyanip durdum asiri gerginim acim susuzum siz nasil durumdasiniz 🥲
Momof1a marsu Hayırlı doğumlar inşallah, sağ salim kavuşun bebeğinize🌼 bende de pupp var, döküntü öyle kaşınıyor ona uyandım bir daha uyuyamadım😂 haftaya bizim de cuma. Her şey yolunda gitsin inşallah 🎈
Seedaaff marsu beni sabah 8 buçukta indirdiler ama ameliyata girmem 10.30 tu 11.30 da ameliyattan çıktım 12 buçuğa doğru da odaya getirdiler. Şuan biraz ağrılarım var ama normal oda birazdan sondayı çıkartıp yürüyüş yaptıracaklar bakalım ☺️☺️ Sizin nasıl geçti süreciniz nasılsınız
Merve3545 Seedaaff canım bende devlette doğurdum evet odada takılıyor birazcık ağrılı ama aşırı byütülecek bir durum değil hiç korkma o an zaten heyecanla panikle bir güç geliyor insana :) sağ salim al inşallah kucağına
Seedaaff Merve3545 evet tam olarak dediğin gibi oldu biraz ağrılı oluyor ama dayanılmayacak gibi değildi 😊😊
Seedaaff Marsilyasabunu bende gebelik kolestazı ve gebelik şekeri kolestazdan dolayı 37. Haftadan sonra bebeği tutmuyorlar onun için muhtemelen bana daha erken verdiler günü zaman zaten öyle hızlı geçiyor ki bi bakmışsın günün gelmiş ☺️☺️
Marsilyasabunu Seedaaff cins ya herşeyde bi farklı değişik daha 32. Haftadayım diye bişey demedim ama ileriki haftalarda bakalım kendi ne diyecek
Seedaaff Marsilyasabunu Ooo zaten daha 32. Haftadan öyle sabit günde verilmiyor ki genelde bence sen konuşup 38 lerde ayarlarsın 😁
Marsilyasabunu Seedaaff ya vermiyorlar ama benim ailem çok uzakta en azında bir plan yaparım diye ortalama bir gün istedim 39+1 verdi o da