nevaneva Guneyinannesi1 idrarda enfeksiyon var doktorunuz toz ilaç ya da antibiyotik verir büyük ihtimal kullanın bence gebelikte enfeksiyon bebeğe zararlı
cennetmelegininannesi Guneyinannesi1 Guneyinannesi1 yani bazen tehlikeli olabiliyor doktorunuz antibiyotik tedavisi başlatacaktır. Korkma stres yapma antibiyotik ile geçer bir de bolca su iç
papatya_01 Guneyinannesi1 bende gebelikte enfeksiyon geçirdim evet biraz tehlikesi var ama sizi korkutmasın gerekli tedavi zamanında uygulanırsa bir şey olmaz. Genelde suya karıştırılan toz ilaç ve hap veriyorlar düzenli kullanın bol bol şu için geçer inşallah
cennetmelegininannesi Guneyinannesi1 bol su iç ki idrardakini o şekilde de atmaya yardımcı olsun sok iç çamaşırı değiş
Guneyinannesi1 cennetmelegininannesi ikisini de yapıyorum ama neden oldu ki böyle anlamadım hijyenime dikkat ederim
cennetmelegininannesi Guneyinannesi1 hayır hayır sakın Google bakma orası insanı öldürüypr o Google yüzünden ben neler yaşadım artık bakmıyorum benim burdan çok kötü gördüğüm Google dan baktığım değerlere doktorlar önemli bişe değil deyip yolluyor stres yapma sabahı bekle bolca su iç ama hiç suyun eksik olmasın bir antibiyotik verdi mi geçer
cennetmelegininannesi Guneyinannesi1 maalesef olabilşryor birliktelik var mı eşinizden de bulaşır birde pamuklu iç çamaşırı kullanın polyester olanlarda enfeksiyon yapar bende öyle oldu
Guneyinannesi1 cennetmelegininannesi dr kalp atışını duyana kadar yasakladı zaten kalp atışını dün duydum daha çok şükür
cennetmelegininannesi Guneyinannesi1 ne demek canım Allah bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️
papatya0 Tiroidiniz biraz yüksek 2,5 ve altı olması lazım ilaç dozunu ayarlar büyük ihtimalle doktorunuz bir dahileye gidin. Evet enfeksiyon gözüküyor olmadı yarın sabah sağlık ocağını gidin ilaç yazsınlar
cennetmelegininannesi Guneyinannesi1 troid yüksek değil hatta bir değeriniz düşük diğeri normal değer doktorda aynısını söyleyecektir
papatya0 Guneyinannesi1 genelde hamilelikte çıkıyor birazda beslenmeyle alakalı galiba ya ben 7-8 seneye yakındır kullanıyorum korkulacak bir şey değil. Stres çok yapmayın hamur işi şekerle arada haşır neşir olursak daha düzene giriyor ya doktorun tanıya daha iyi koyar. Korkulcak bir şey değil benimde tekrar yükselişe geçmiş dozumu yükselttiler tekrar kan verip bakılacak değerlerime. Geçmiş olsun canım
papatya0 cennetmelegininannesi 2,5 altı olması gerekmiyor mu en son öyle dedi doktorum bana dediğinizden de olabilir