Merhabalar 6 şubatta çatlamayı görmüştüm kızlar bata 10 gün kaldı. Çatlama olduğundan beri sürekli bir sıcak basması var. Çevreme eşime iş yerinde arkadaşlarıma soruyorum bura mı sıcak diye ama benim dışımda kimse sıcak bulmuyor. Ve afedersiniz şişkinlik ve gaz problemim var. Kabızlık ya da ishal durumum yok ama neden sürekli gaz ve şişkinlik var belirti olabilir mi yaşayan var mı?