Zeyyyzeyyy Merhaba cici anneler 37+1 04.02.18 sabah 10 da suyum biraz geldi yarım saat sonrada artmaya başaldı ama ne nişan nede sancı vardı hemen hastahaneye gittik gidene kadar suyum tamamen gitmişti dr hemen ultrasonla muayene etti bebeğin iyi oldığunı söyledi çatı muayenem yapıldıktan sonra normal doğuma karar verdi😬 artık benim için zorlu bi süreç başaldı saat 4 e doğru biraz sancılarım olmaya başladı ama şiddetli değildi ve doğum sancısıda değildi 😖 gece dayanılmaz bir hale gelen sancılarla sezeryana karar verdim ama doktorumm asla vazgeçmedi bana en büyük desteği verdi sabaha kadar tekrar bekledik açılmam olmadığı için suni sancı verildi 🤭 ve benim sancım kadar şiddetli değildi korkuşcak bir durum değildi bence 🤗🤗🤗 ve saat 13:45 te bebeğim kollarımdaydıı ne kadar zor olsada minik mucizemm herşeyi unuttudu .... nprmal doğum çok güzel zor ama güzel şu an ayaktayım ve bebeğimlee evimle kendim ilgilenebiliyorum
Aysedgrlikrkmz Zeyyyzeyyy maşallah yaaa Rabbim uzun güzel hayırlı sağlıklı ömürler versin 🙏🏼 Bizlere de sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah 🙏🏼🥰
Esmerannee1080 Zeyyyzeyyy masallah ne guzel benimde sabaha kadar suren bel agrim oldu midem bulaniyor bilmiyorum gitsemmi gitmesemii