nevaneva bana da bir dr senin gebe kalman tüp bebek ile bile zor hiç uğraşıp vaktini paranı harcama demişti 2 ay sonra başka bir doktora gidip ilk catlatma ignesi ile hamile kaldım. Farklı bir dr kanamam olduğunda sen zaten nasıl hamile kaldın kanaman da yoğun çok heveslenme gebelik sonlanabilir dedi, şimdi kızım kollarımda… Makamdan önce insanlık… İnsanlık çok önemli. İnşallah hanımefendinin bebeği de sağlıkla dünyaya gelir, Allah bütün bebekleri, bütün çocukları esirgesin 🙏