Eda42_ Birbebisannesi Bende ayın 20 görünüyor femera kullandım iki defa kontrol gittim sağda 13 solda 9 mm yumurta olmuş hiç büyümemis cuma yine kontrol bu ay çok umudum yok hayırlısı
Leylabngll Birbebisannesi bat 22 bugün pik gördüm yanı adetten dahi 17. Gün yumurtlama gördüm ovulasyonda bugünü degerlendırdım bakalım yarında yumurtlama devam edecek mı normalde 2 gün yumurtlama 3. Gün catlama oluyor aynısı olacak mı beklemedeyım sadece şu bıraz kafamı karıştırıyo eğer yarında yumurtlama olursa yarını es geçip catlama gününü mü değerlendirsem bugünü degerlendırdım yarında kararsızım
tarcinnnn24 Bat 20 , henüz test yapmadım ama ovülasyon testine devam ediyorum onda pik görürsem yaparım :)
Birbebisannesi Aslcnnd olsun bir de Adet Gecikirse o gün de yaparsın belli olmaz bazen çıkmayabiliyor
Birbebisannesi Leylabngll Ben çatlama gününe kadar her günü değerlendirdim es gecersem bugün kafama takılır diye
Leylabngll Birbebisannesi bır gebenin günlüğü ebru hanımla ılerlıyorum şu anda yumurtlama gorecegını hıssettıgın gun e kadar 3 günde bır ılıskı yaşa yumurtlama gördüğün gün ertesi gün çatlama günü olmak üzere 3 gün üst üste değerlendır dedi eğer sperm sorunu yoksa bende bu sperm sorunu var mı yok mu onu bılmıyorum rıske atmamak ıcın acaba yumurtlamanın ılk gününü degerlendırıp ertesi günü boş gecıp catlama günü nu mu degerlendırsem
Birbebisannesi Leylabngll Leylabngll tamamen size kalmış eğer sperm sorunu var ise ara vermeniz mantıklı olur tabii ki
tarcinnnn24 Leylabngll pik gördüğünüz gün 3 gün peş peşe değerlendirmeyi öneriyorlar eğer bir sorununuz yoksa
Birbebisannesi tarcinnnn24 kız ne yapayım pes peşe üç gün yoksa adamı nasıl kandırayım bilirse kendi de bilerek yapıyor üç gün peşpeşe😄
tarcinnnn24 Birbebisannesi hahahaha bizim ki bana söyleme strese giriyorum diyo ay isteksiz mecburiyetten gibi oluyor ya.. hiç sevmiyorum 😀
tarcinnnn24 Birbebisannesi ama şey ya 3 mart gecesi birliktelik olmuştu 4 mart pik gördüm eşim görevde olduğu için es geçtik 5 mart çatlama gününü değerlendirmiştim keşke benimde 2 gün sürseymiş 😀 hemen çatlayası varmış 🥲 ama gece olan birliktelik işe yarar dedi Ebru hanım bakalım bekliyorum 😀
Aycaasenaaa Birbebisannesi merhaba biz sizinle aynı olmuşuz inşallah ikimiz de güzel haber alalım beklenen adet tarihim de 21 Mart 💞