cennetmelegininannesi Dünde yükledim bu 6. Testim yine silik görünüyor ama dün kan testi verdim negatif sizce bu neden yaa tüm hamilelik belirtilerini yaşıyorum. Bat son 4 gün 2 gündür alt karın ağrısı var adet ağrısına benzer
seymabykn cennetmelegininannesi Bide başka hastaneye gidip kan verseniz, çünkü var gibi görünüyo belirtileriniz de var yani bilemedim kan tahlili kesin sonuç aslında ama belki doğru düzgün bakmamışlardır
Cicekbahcesi12 cennetmelegininannesi en guvenilir test kan testi onda cikmadiysa bu cubuk testlere pekte guvenmeyin derim beklemekte fayda var adet gecikmesi olursa tekrar kan verirsiniz gonlunuze gore olsun insallah 🤲
Sevimlimom cennetmelegininannesi geç döllenme falansa kan da geçte çıkabilir adet gününüz geçsin bide öyle verin kan
Nuriay cennetmelegininannesi canım 6 gündür silik çıkıyıyorsa normal degil çünki koyulaşması gerekiyor her test öburunden bi tik koyu olmalı
Nurellaaaaaaa1212 cennetmelegininannesi bu ay bu sorunu yaşayan cok insan var ya. Acaba tahlil yogunluğu olduğu için bakmayıp yok diyip mi yolluyor laboratuvardakiler
Nasia cennetmelegininannesi çok ilginç gerçekten önce aslında kanda çıkmalı idrara düşmeden önce. Bence adet günü ya da gecikmesinde yeniden kan ver. Burası mucizelerle dolu:)
cennetmelegininannesi Nurellaaaaaaa1212 değil mi bende baya çok post gördüm bu şekilde çok garip bu kadar yoğunluk acaba son seri testler de mi sorun var
cennetmelegininannesi Nasia evet doktor da dedi kanda yoksa yoktur dedi dün bat gün vardı bugğn 4 gün beklicem ama ilk defa Günay tüm adet belirtilerini yaşıyorum daha önce gebelik yaşadığımdan biliyorum artık belirtileri
cennetmelegininannesi seymabykn diğer postumda önceki testlerimde yüklü yarın yine baktıracağım evet tüm belirtileri yaşıyorum çünkü önceki gebeliklerimden biliyorum artık ama kanda negatif görünce ne yapsam bilemedim