Kızlar midem çok kötü kusamıyorum da her şeye öğürüyorum yemek olur ,bulaşık görüyorum ona öğürüyorum garip bir şekilde ve 1 oğlum var ben bulantı nedir bilmem bu gebeliğim zor geçiyor ne halim var ne bişeyim hasta gibi geziyorum etrafta oğlum olduğu için dik durmaya çalışıyorum çok kötü haldeyim sadece uyumak istiyorum ama vaktim yok Malesef ne zaman geçecek bu durum ? 🥹❤️ 6+5