Bemie bazen burda ki postları okurken acaba bende mi problem var diyorum sonra bişey yazınca da hamileyiz hormonlar deniliyor, yani vefat eden kişi dedeniz? Sokakta merhaba dediğiniz biri değil, sizin doğumunuzla neşelenen, kucağında bayram harçlığını saydığın, parkta beşiğini sallayan kişi.. Ne derece yakınlığınız vardı bilmiyorum ama dedem vefat ettiginde hamilelikte yemem içmem gerekenleri düşünüp düzenim bozuldu ya da evimin konforunu aklımın ucuna getirmedim.. Yakin zamanda arkadaşımın eşi genç yaşta vefat etti, onunla oturdum ağladım gerek morga bile onunla gittim içeriye girmeden yani hamileliğin sevdiğimiz insanların yaninda olmamiza ne gibi engeli var anlayamıyorum