saturn0908 Kızlar 8+4 haftalığım henüz bebeği göremedim 1 hafta önce gitmiştim doktora su gibi akıntı normalmi çok tedirginim acaba düşük mü yapıyorum diye
hamcokelek33 saturn0908 düşük tehliken olsa inan hissedersin bi kere kahverengi pembe yada kırmızı akıntı olur🥹 mantar enfeksiyonu olabilir mutlaka doktoruna danış💖
Tontis2025 saturn0908 yani akıntı olur bazı insanlarda akışkan bazı insanlarda beyaz bu düşük belirtisi değil ki aksine daha çok progesteron hormonunuz yükseldiği icin akıyor demek :) sevinin yani
saturn0908 Tontis2025 aslında idrar sonuçlarım da yeni çıktı enfeksiyon varmış kültür de de üreme çıktı teşekkür ederim sağ olun 🙏