miroscumm evet deneyimli olmak çok önemli. Bende ikinci doğumumda direkt alıp emzirdim, üstelik hemen tuttu ve zorlanmadık. Hemşire gelip ilgilenene kadar ben doyurmuştum bile bebeğimi 😅 sizdede öyle olacaktır, alışmak bilinçli olmak önemli. İlki haliyle tecrübesizlik