ArasMom__ Malzemeleri alıp kendim yaptım sizede fikir olsun kızlar. Nasıl olmuş?? 😍😍 varsa sizlerinkinide alalım 🌸🌸💙
Mehlikahnm ArasMom__ çok güzel olmuş sağlıklı kavuşun 🫶acaba malzemeleri nereden aldınız 😊🌸 paylaşabilir misinnn ?
fairytale_ ArasMom__ çok güzel olmuş emeğinize sağlıkk😍😍bizde 3 ay önce doğum yaptık kendımız yapmıstık hedıyelıklerımızı😍 Hastane odası süslemeside yaptık balonluu😍😍
oykumens ArasMom__  Bende böyle biseyler yaptım kendim. Baktım hazır alsam çok uçuk oluyor hemde böyle el işleriyle uğraşmayı çok seviyorum bana da bahane oldu 😌😊
ArasMom__ Mehlikahnm teşekkür ederim şişe ve etiketleri trendyoldan diğer malzemeleri tuhafiyeden aldım🥰
ArasMom__ fairytale_ maşallah hepsi çok güzel görünüyor. Sağlıkla büyüsünler 😍🥰🥰 kendimiz yapmak çok keyifli gerçekten
ozzzaydin oykumens acaaba malzemeleri merden aldıkıx paylaşır mısınız :) çok güzel olmuş elinize sağlık