Newwel canım bende zaten çok düzensiz adet olduğum için 40. Günüm falandı yani adetim geçmişti ama ben zaten geç yumurtladığımı biliyorum 10 gün sonra hala adet olmayınce hiç umudum yokken öyle bi test yapayım dedim hepsi silik çıktılar sonra kan verdim oda pozitif çıktı sata göre 7 haftalık olması lazım ama bende geç yumurtlama olduğu için 4 haftalık anca vardır