Ben iki gebeliğimde de makyaj, deodorant, duş jeli vs herşeyden uzak durdum. Şampuan da aynı şekilde sülfatsız olmasına hep dikkat ediyorum. Yani sakınabildiğiniz kadar sakınmanızda fayda var, çünkü maalesef endokrin bozucu kimyasallar bu saydığım ürünlerde çok fazla