kızlar merhaba bugün doktor kontrolüm vardı son zamanlar da bebişim hiç kilo almamış 2900 de kalmış kilosu gelişimi iyi ama zayıf dedi doktor benim de çok aklıma takıldı benim gibi olan var mı en önemlisi sağlıklı olması ama beslenmeme dikkat etmeme rağmen nie almadı anlamadım 🌸🐣