Ben arkadaşımın tavsiyesiyle Sedef hanıma gittim ama kadın o kadar yoğun çalışıyor ve bana karşı o kadar ilgisiz ki… şöyle ki 2 saate yakın randevu saatimi beklemem gerekti, doğumhaneye inmesi gerektiği için. bir keresinde de daha ben odadan çıkmadan telefonuyla ilgilendi ben de bi şeyler soracaktım içimden neyse deyip çıktım. hoca belki çok iyidir ama bu yoğunluk ve ilgisizlikten hoşnut değilim.
belki aynı hastanede başka bir doktora giderim.