kkubraozer Kızlar 5 günlük bebeğimde bugün sarılık değeri 10.7 çıktı sınır 14 dediler, bana çok yüksek geldi kan uyuşmazlığımız da varmış sizce tehlikeli bir değer mi düşürmek için ne yapmalıyım
saglikciaanne kkubraozer bol bol emzirin günde en az 6/7 kez cisli bez atmanız gerekiyor bebek sarılıktan dolayı uykudan uyanmaz uyumak ister burun ve topuğunu sıkarak uyandırıp emzirin ki satılığını atsın yoksa evet daha çok yükselip ışık için yeni doğana yaptırırlar
Oyku3005 kkubraozer kimi anneler belki beni yadırgıcak ama eskilerin yöntemi diyim kızımda çok yüksekti yarım saate bir emziriyordum gece 1 saate 1 emziriyordum birde sabah akşam 1 2 damla şekerli su içirmiştim 2 gün çok şekerli değil tabiki hemen düşmüştü doktora demedim ama çünkü doktorlar yanlış buluyor
Aysehakannn kkubraozer bence gayet iyi benim bebeğimin 20 çıktı değeri 5.gününde. Doktor muayenede bile fark etmedi yenidoğan sarılığı var ama en fazla 12-13 çıkar dedi kan aldılar ve eve yolladılar 2 saat sonra değerler çıktığında arayıp değerin 20 olduğunu söylediler 1 gece fototerapi tedavisi aldık ertesi gün 12.9 ile taburcu olduk ve 3.aya kadar anne sütü sarılığının devam edeceği söylendi. Ve bol bol emzirin ben hiç mama vermemiştim o gece mamada verildi 2 saatte bir 10 cc şeklinde sizde deneyebilirsiniz 🌸