Anonim2828 ılk bebekte herseyı mustela kullandım, losyonlardan çok memnun kaldım, Yalnız şampuanı Mustela kullanmış olsam bile konak oldu ,bebekte konak olunca bu sefer mustelanın konak sampuanını kullandım, geçti fakat , sımdıkı bebegıme kesınlıkle farklı bır marka sampuan alacagım bence mustela sampuan almayın dıgerını alın