Nursenn23 Ozge1008 benim gitme imkanı yok sürekli doktor başka şehirde burda doktor yok acil birşeyde ebeler bakıyor oda devlet kulak ardı ediliyor burda endişem o yüzden di
Elvanyurdaer Nursenn23 bu haftalarda cok normal bende de oluyodu içiniz ferah olsun 28. Haftadan sonra düzenli hareket bekleyin
Nursenn23 Elvanyurdaer düzenli heraket için 28 haftalıkken mi oluyor ama çok gec alıştık ya hissetmeye gec geldi o hafta 😊
Popmum Kamuca ben 22. Haftada böyle bi panik yaşadım evet duyuluyordu. Şu an 27+5im eşim karnıma kulağını dayanınca da duyabiliyor öyle dedi 😅
BeyzZaA Nursenn23 iyi canım çok sevindim endişe etme sakın kendine böyle şeyleri bebişlerimiz sağlıklı inşallah
Sezenkarademir Nursenn23 canım o haftalarda çok yoğun hissedemezsin zaten. Tatlı bir şeyler ye sol tarafına yat sessiz bir ortamda dinle kendini. 2 - 3 hafta sonra iyice net olacak hareketleri korkma.
Papatyam34 Nursenn23 o haftalarda her gün hissetmeye bilirsin ztn bnce panik yapma 🤗 Bn 25. Haftadayım hala düzenli be ve hergün hissedemiyorum