27 ocakta kürtaj oldum 26 şubatta regl oldum 30 şubatta regl bitti bitti doktora 25 şubatta gitmiştim beta 23’e düşmüştü iki gündürde yoğun beyaz akıntı ve hafif seyreden kaşık ağrısı yaşıyorum test yaptım çift çizgi çıktı reglinin bittiği günün ertesi günü korunmasız ilşki oldu betam düşmüşmüdür yoksa düşmediği için mi çift çizgi çıktı