Kesin diye bir şey yok tabi ki. Allah zamanında nasip etsin sağlıkla. Ben 25-26 haftada yattım hastaneye hunileşme şeklinde kısalma vardı ilk gün 18 mm diyen doktor bu hafta 30 küsürlerde ölçtü bu arada en riskli dönemi atlattım 32. Haftadayım. Sürekli yatacaksın ben hala yatıyorum 2 ay olacak nerdeyse gezmiyorum bebek aşağı doğru yer çekimi ile baskı yapmaması için 💗 sağlıkla kavuşalım inş