1oglanannesi Kızlar bat günümde kan verdim 4 gün önce 17.2 çıktı ama tesrde negativ çıkmıştı bu gün yine yaptim test yine negativ çıktı ben ne anlamalıyım bu isten 🥲🥲🥲
MujganisMom 1oglanannesi Testler yalancı sonuç verebilir bence tekrar bir kan verin artışı görün ona göre sağlıklı ya da sağlıksız diye doktorunuz size söyleyecektir. 🧡
1oglanannesi Nilayy95 kaset yapmafım erken gebelik testi yaptım sadece testde pozitiv görmek istiyodum içim rahat etsin oda negativ😞
MujganisMom 1oglanannesi Öyledir tabi siz kana güvenin testleri düşünüp kafanızı takmayın olumsuz düşünmeyin. 🧡
1oglanannesi MujganisMom çok teşekkür ederim iyu geldi yorumunuz oturup aglıyodum galiba gebe degilim diye 😮💨🥲
MujganisMom 1oglanannesi Yok öyle düşünmeyin şükür edin bol bol bizde istiyoruz olmuyor malesef daha kötü olanlar var. 🤲🏻
1oglanannesi MujganisMom inşaAllah güzel kalpli bacım sanada kısmet olur anne olmak benim bi bebeyim var şükürler olsun ama buna çok heveslenmiştim kanda çıktıktan sobra isim bile düşünmüştüm testde çıkmayında hayal kırıklıgı korku karışık bisey yaşadım 🥲
MujganisMom 1oglanannesi Allah bağışlasın sağlıklı sıhhatli büyüsünler inşallah. Gebeliğiniz var zaten siz idrar testini silin kafanızdan bence güzel düşünün güzel olsun. Değer zaten iki katındaysa hiçbir problem yok demektir. İnşallah Allah’ım bize de en kısa zamanda sağlıkla kolaylıkla nasip eder. 🫶🏻