M3sux Boşuna üzülüyorsun canim burada o kadar çok böyle postlar açıp sonra bebeğinde hiç bir sıkıntı olmayan gebeler gördüm ki hatta en yakınım yengemin bebeğine 3 doktorda Down sendromlu bu bebek dediler ve sonuç çocuk 3 yaşında sapasağlam Bak göreceksin Allahın izniyle hiç bir sıkıntı çıkmayacak Rabbim yardımcın olsun üzülme dua et canim Hayırlı cumalar