1oglanannesi Kan cerdim bu ayin 7 si yani bat günü 17.2 çıktı ondan önceki günde test yapmıştım negativ çıkmıştı şüphe etdigim için kan verdim bu gün yine bi test yapayım dedim yine negativ silik çizgi bile yok böyle durum yaşayan oldumu?
Elifimsib 1oglanannesi testler belli bi değerden sonra algılıyor zaten erken gebelik testi yaparsanız orada çok silik çıkar muhtemelen. Ben de 17 ile öğrendim erken gebelik testinde çok aşırı silik şekildeydi kaset testlerde de değerim 60 lardayken çıkmıştı. Testler yanıltıcı olabiliyor bi de en iyisi kan tabii kan da pozitifse endişelenmeyin. İki veya dört fünde bir kan verip beta takibi yapabilirsiniz