miroscumm Gmzle bu kadar erken belirti görmeniz neredeyse imkansız daha döllenen yumurta rahime yolculuk yapıyordur veya yeni yerleşiyordur😂
Girlinthesun Gmzle selam canım benim seninle günlerim tamamen aynı bat 20 yumurtlama 6sıydı😂 birebir aynı ve bende de hiç bir belirti yok yani bence normal sadece son 3-4 gündür gaz problemi yaşıyorum ama üşütmeden de olabilir bilemiyorum
Labari Gmzle meme ucunu takip edebilirsin onda değişim oluyor genelde bide kasıkta ağrı lekelenme giib durumlar oluyor
Gmzle miroscumm ay ne biliyim burda okuyorum herkes 5 gün oldu belirtim şu bu filan dynce acaba sorun bende mi dedim 🤣🤣🤣
miroscumm Gmzle onların psikolojik olabilir bence ya da çok çok nadirdir öyle yaşayan bence birkac gun daha bekleyin varsa o zaman belirti hissedersiniz bu arada belirti olması şart değil hicbir belirti olmayadabilir stres olmayın 🌸
Gmzle miroscumm çok haklısınız ilk gebeliğimde aslında belirti olmamdan öğrenmiştim reglm geçince ama bunda heyecan yaptım geçen ay da olmayınca 😌
Gmzle miroscumm amin insallah canim bide sadece yumurtlama gününde ilişki oldu fırsat bulamadık o yüzden de biraz endişeliyim
Busranur_mnts Daha 9 gün vwr regl 4 gün kala faşan belirti olmuştu bende amdet olucam sandım kasık ağrısı göğüs hassasiyeti beş wğrısı vs en iyisi adet zamanını beklemek stres de çok etkiliyormuş