Kızlar 17 haftalık hamileyim. Özellikle akşamları iki lokma bişey de yesem yerimden kalkamayacak gibi oluyorum sığınamıyorum dünyaları yemiş gibiyim maden suyu falan da fayda etmiyor. Karnım sanki 7 aylık hamile gibi şişiyor. Aşırı da yemiyorum eminim çok rahatsızım Bu durumdan. Aynısını yaşayan çözüm bulan var mı? Normal bi durum mu acaba ya da şekerim falan mı çıkıyor anlayamıyorum ve doktora her gittiğimde unutuyorum sormayı