Zrflyl Haftadan beri ağzımda fazlasıyla tükürük oluşuyor şu an 13. Hafta hâlâ devam ve kesinlikle normal değill bir dakika da bir yenileniyor resmen gece uykusu zaten yok naneli sakız bi iyi geliyor o da artık midemi yakmaya başladı yatmaya çalışırken bile sakızı çıkartmıyorum sizde bu şekilde yaşayanlar var mı