Seymaoztrk27 Arkadaşlar ayakta durduğum zaman veya oturduğum zaman patlayacak derecede sert karnım neden acaba hiç bastıracak yer dahi yok yani
miniminibebek Seymaoztrk27 merhaba benim de öyleydi 19 dan beri hatta ben farketmedim Dr um farkettikten sonra dikkat ettim benimde öyle magnezyum kullanmaya başladım iyi geldi gün içinde oluyor tabi arada ama Dr un söylediği zaman kadar değil siz kullanmıyorsanız bi şans verin isterseniz Dr danışıp
cylnmy Seymaoztrk27 26. haftadayım benim de aynı şekilde masabaşı çalışıyorum ve iş yerinde tuvalete giderken bile öyle bir sertlik hissediyorum ki. Magnezyuma başladım çok şükür o biraz iyi geldi
Dileksunaa00 Benimde 25+4 hafta bende ayakta fazla durunca karın sertleşmesi yaşiyorum üstüne birde 2 3 gündür bel ağrısı eklendi yatarken bile bel agrısı çekiyorum
Anonim2828 Haftamda kontrole gittiğimde doktor bebek kafasını rahime yerleştirmiş karnın sertleşirse uzan uzandığında geçmezse acile başvur hemen demişti ama dinlendikten sonra geçerse sorun yok dedi. Bebek rahime yerlşetirdiği için kafayı erken doğum riskimin olabileceğini söyledi. Aynı durum mudur bilmem ama sertleştiğinde ayaktaysan hemen uzan geçmezse sende acile basvur yatarken olursa pozisyon değiştir benim genel olarak geçiyor