Buseozan23 DURATEST erken gebelik testi hamilelik öğrenen var mı halsizim uykum var alt karnım ağrı geliyor bazen aşırı değil 2 gün gecikmem var güvenilir mi
Basakparlar Buseozan23 gecikmeniz var gebelik varsa çıkar zaten erken yapanlarda genelde kuruma çizgisi yalancı pozitif çıkıyor sizin gününüz geçmiş yapabilirsiniz
1oglanannesi Buseozan23 benim bat 7 diydi kan verdim 17.2 çıktı öylesine test yapayım dedim silik bile çizgi yok 😮💨
Buseozan23 Basakparlar çok teşekkür ederim inşallah cnm yaa yarın kan tahlili vereceğim kan pıhtılaşma olduğu için varsa iğne başlanması lazım da size yine içim rahat etsin diye sorayım dedim teşekkür ederim😘💕
Basakparlar Buseozan23 acile gidip kan verebilirsin durumunu anlatırsın ilaç kullanmam gerekiyor tedbir için beta baktırmam lazım dediğin zaman yapıyorlar hemen