Buketba nur2529 çok uzun zaman oldu bu dolgum yapılalı ve kırılana kadar bir problem yaşamamıştım sabırım sadece hava aldığı için sızlıyor 😔 doğumdan sonra zaten gereken neyse yaptırırım da şuan geçici bir şey bile idare eder beni diye düşünüyorum 😇 çok teşekkür ederimm 😇
Esra11_10 Momiesss dişiniz ağrıyor mu hala köklü diş bende dün çektirdim 3 gündür ağrıyordu bide parol içtim 4 tane 3 günde korkuyorum bebeğe zarar verir mi diye ama hala ağrım var
Momiesss Esra11_10 bende cektirdim benim hecti direkt suan iyiyim acaba baska curuk disiniz daha mi var
Esra11_10 Momiesss yaa bilmiyorum ki azı dişimi çektiler yani hala çekilmeden önceki ağrısını hissediyorum 2 3 gün ağrır dediler de bende sizin gibi düşünüyorum o dişin yanında gömülü bi 20 lik diş varda neyse umarım geçer yarın ya
Hicrettt Buketba ben hamileligimin başından beri rutin diş kontrolüne gidiyorum ve 3 tane dolgu yaptırdım , doktorum hamileliğin dişe vurduğunu söyledi ve kontrol altına almak daha iyi demişti o yüzden endişe etmeyin :)