Crkbra Bugün düşük tehlikesiyle doktorum progestan yazdı ama ağızdan alma vajinal al çok sersemletiyor dedi. Vajinal daha az yan etkisi varmis kullanan var mı ilk defa kullanacağım biraz korkuyorum. Önceki haftalarda mide bulantısı ilacı prilamter sanırım adı onu yazdı doktorum ilk kullanimda çok kötü oldum yan etkisini fazla yaşadım. Şimdi de bu ilacın etkilerinden korkuyorum açıkcasi.bi de oruç tutuyorum doktorum iftar ve sahurda alırsın ilacı dedi
halitefe Crkbra vajinal yoldan kullanıp yatıyorum direk içince uykuluyken bile başım dönüyor çünkü yerimden kalkamıyorum vajinal olunca bu etkiler olmadı bende
Merve8155 Crkbra bende kullaniyorum lekelenmem olunca vermisti fitil.gecince birakmistim bugun yine geldi tekrar basladim.biraz zor oluyo ama mecbur kullanicaz .bende endiseleniyorum.siz kac saate bir kullanicaksiniz
Daisy020229 Crkbra ben de ağızdan kullanıyorum günde 3 defa gerçekten aşırı halsizlik yapıyor ilaç özellikle akşamları kafamı kaldıramıyorum ilacı kullanmadan önce hiç böyle değildim ama ilk hamileliğim kimyasal olduğu için önlem amaçlı kullanmak zorundayım maalesef
Crkbra Nilayy95 sadece halsizlikse yine de benim için çok iyi mide bulantısı ilacinda yataktan cikamamistim ben elimi kolumu kaldıramıyordum.neyse ki progestanı 10 gün kullan dedi doktorum 10 gün sonra 12 haftalık olacağım kontrolde bakacak doktorum. İnşallah daha fazla kullanmam gerekmez
Ceydaaas1 Nilayy95 bende 5 aydr vajinal alıyorum herkes ağızdan alınca yan etki yapıyor diyor ama vajinalde de yan etkisi oluyor bence değil mi çok yorgun ve halsiz oluyorum onu aldigimda
Crkbra Merve8155 normalde sabah akşam kullanımı var ama ben simd kullanacagim bir daha sahur yaptıktan sonra 5 buçuk gibi kullanirim
Merve8155 Crkbra bende bugun 3 te kullandim sonrasinda yine leke geldi bi daha ne zaman kullanmam gerekiyor
Merve8155 Mltmzngn 5.haftaya girdigimde basladi 2 gun surdu kahve akinti yani leke seklinde.sonra progestan fitil kullandim gecti.biraktim kullanmayi bugunde 5 +4 yine geldi biraz is yaptim ondan mi oldu anlamadim kalktigimda yoktu sabah
Egemom07 Merve8155 kullanmayı bırakma benim 7 haftada lekelenmem oldu ağızdan kullandım 3 gün sonra geçti aşırı baş dönmem olunca bıraktım 2 gün kullanmadım tekrar lekelenmem oldu fitil olarak 2 gün kullanıyordum yatarken bir anda kanamam oldu su sızıntısı gibi durmuyordu 2 tanede parça düştü düşük yaptım sandım. Şükür bebek iyi progestan iğne olarak yapıldı hiç kalkmadan yatıyorum 8+5 im hala lekelenmem devam ediyor.
Buglemadaaden Merve8155 benimde 5 inci haftada başladı iç çamasırıma gelecek şekilde olmadı sadece tuvalette giderken peçeteyle az bi miktar görüyordum kahverengi leke proteston kullanıyorum hala az da olsa görüyorum bazen hiç bıraktırmadı doktor dedi 12 haftaya kadar kullan
Merve8155 Egemom07 bende devam edicem kullanmaya cok korktum ya gelmiyodu kac gundur bugun gelince yine tedirgin oldum
Polenpolen52 Crkbra cok fazla ve cok uzun sure kullandım hıcbır yan etkısı yok bazı kısılere yapıyor tamamen psıkolojık fakat, vajınal yol ıle almalısınız, cok etkılı bır ılaç , o bebegı koruyor allahın ıznıyle
Polenpolen52 Crkbra acıkcası cok kısıden hıc yan etkı yaptıgını duymadım kesınlıkle vajınal kullanın cok guzel bır fitil bebegı koruyor
nevaneva Crkbra ben yutarak içtim mahvetmişti kusma baş dönmesi ölcektim nerdeyse doktorda vajinal yolla al dedi öyle yaptım yan etkisi olmamıştı hatta hastanede yatmıştım bir süre orda bir gebe de vajinal yolla alıyordu. Önemli olan mutlaka hijyenik şekilde alın eldiven takıyordu o kadın ben okadar dikkat etmemiştim