Yasmin_461 Kızlar 38. Haftamdayim ve çok kötü hasta oldum çok moralim bozuk zaten doğumdan korkuyorum boğazim alev alev yanıyor ne yapcam bilmiyorum
zgeDenizKaramanAtmaca Yasmin_461 benm de aynı şekildedir şuan 37+1 deyim haftaya doğum var boğazım dediğiniz gibi alev alev çok canım acıyor 🥲🥲 nane limon, ıhlamur yaptım, pekmez, bal zencefil, bir de parol serum yedim biraz daha iyi gibi ama geçmedi hala
Mystery_362 Geçmiş olsun, ben de aynı durumdayım büyük olan hastalıkları getiriyor okuldan, benim de 38+2 iyileşemedim 2 haftadır. Bir kaç güne doğum var. Allah yardımcımız olsun ☺️