Sis Kızlar normal mi 36. Haftdaym bebek hareketleri azaldı gibime geliyor 2gundur yarın kontrole gidicem
Sis Fatmanur12345 ister istemez son zamanlar bitmeyen telaşeler.. yoruluyorum buaralar evet dogru teşekkür ederim geri dönşünüz için🥰
Oksuruksurubu Sis 36+2 benimkindede azalma var önceden karnımdan çıkacak gıbıydı yarın kontrolümüz var soracağım