duyguu11 Kızlar onun beğendiğini ben beğenmiyorum benim beğendiğimi o beğenmiyor nasıl karar verdiniz sonuç olarak ya
5_erkek_annesi duyguu11 çocuklarımın ismini ben koyarım oda beğenir saygı duyar bana göre isim annenin hakkı çünkü 9 ay ne hallerde geçiriyoruz doğumdan sonra bir ömür annede yine çocuk baba kadar değil anne her zaman ayrı 🥲
Papatyam_42 Biz daha çocuk düşünmeden belirlerdik ben baktım hoşuma gidenleri söyledim ortak karar verdik zaten zevklerimiz de bir erkek olursa uras ege kız olursa aren nehir olucak bizim