Yusufunannesi_ Ben liv hospitala gidiyorum canım ve çok memnunum doktor olsun ilgi alaka olsun sadece normal muayene ultrasonum yarım saat sürüyor 😊
Elwing6 Yusufunannesi_ kime gidiyorsun ? Kime sorsam basak hanima gitmis :) ben cok yogun bir hastane diye cekinmistim ama basak hanimda 2 arkadssm dogum yapti iyi diyorlar
Bsrfrk Ben de başak hanıma gidiyorumm ❤️ Ne hastanede ne de Başak hocada bizi etkileyecek bi yoğunluk hiç görmedim🤭
Elwing6 Bsrfrk kizlar ya aklim cok karisiyo boyle olunca :) medicana mi livmi diye diye beynim yandi :)