Sumeyyeokmen 3 4 haftalık hamilelikte kasık ve bel ağrısı normal mi? Aranızda yaşayan varmı ? Reglime 6 gün varken öğrendim reglime 2 gün kala ağrımaya başladı öyle çok şiddetli tam regl ağrısı denemez ama o his o hafif ağrı neyin nesi yaşayan varmı ?
BebegimVeBenn_ Sumeyyeokmen evet aynı şikayetler bendede var regl sancısı gibi ve bel ağrısı 6 haftalık oluyoruz yarın ama hala devam ediyor
1ErkekkkAnnesi Sumeyyeokmen uygulamaya göre 5 haftalığım bu 2. gebeliğim 6. Haftamda doktor kontrolüne gidicem benim ara ara regl sancısı gibi saniyelik girip çıkıyor şiddetli değil ama hafif saniyelik girip çıkıyor arada bel ağrım da oluyor
Daisy020229 Sumeyyeokmen sanırım tüm hamilelik boyunca devam edebiliyormuş. Çoğu kişi hissediyor bu durumu ben 10. Haftadayım hala aynı hissediyorum. Sebebini araştırdım rahim büyüdükçe böyle ağrılar çok normalmiş gebelik sonuna kadar da oluyormuş rahim büyümeye devam ettiği için.
Sumeyyeokmen BebegimVeBenn_ doktora gittiniz mi hiç peki? Bide yerleşme kanaması yaşadınız mı acaba o gelecekte ondan mı ağrıyor diye düşündüm
melikedelibas @Sumeyyeokmen benim 5+2 gosteriyor uygulama ama agrimda var adet olucak gibi yarin doktor muaynem var sorucam ama normaldir heralde
Sumeyyeokmen melikedelibas benim reglime 2 gün kaldı, korkuyorum bide regl olcam diye ama testlerim koyu çıkıyor farklı markadan bir çok test yaptım koyu çıkıyor 2. Çizgi de, bugün kan verdim yarın çıkacak ama regl günü umarım adet olmam korkusu başladı
BebegimVeBenn_ Sumeyyeokmen dün gittm doktora yerleşme kanaması falan yaşamadım kese göründü doktor kesemin gayet güzel oldugunu söyledi bebişi görmedik haftaya görebileceğimizi söyledi
Sumeyyeokmen ikiz_annesi1 ilk hamileliğim düşükle sonuçlandı karnımda kalbi durdu 2 aylıkken, 2. Kimyasal gibi bişeydi şimdi de böyle olunca çok stres sardı beni, teşekkür ederim 🙏🏻
ikiz_annesi1 Sumeyyeokmen rica ederim bende aynı şekilde 2 düşük yaşadım suan 3. Gebeligim ve ikizlerime hamileyim 20+2deyim buna rağmen hala korkum var sürekli aklima geliyor ama stres yapmamak lazım baska seylere odaklanin ve çok dikkat edin kendinize 🌸
Sumeyyeokmen ikiz_annesi1 Allah sağ sağlim kucağınıza almayı afiyetle doğurup büyütmeyi nasip etsin inşallah ❤️🎈
Sumeyyeokmen 1ErkekkkAnnesi benimde hafif ama sürekli var o ağrı, inşallah bebişlerimiz büyüyordur ondandır 🥰🎈
Ssozdmr @Sumeyyeokmen 5 haftalık hamileyim bende özellikle sol tarafımda inanılmaz agrı sancı bıcak filan vardı doktoruma sordum hiç sıkıntı olmadıgını kese oluşurken ve bebek büyüme evrelerinde gerildiği için oluyormuş 🙏🏻
EsK07 Sumeyyeokmen Bütün hamileliğim boyunca yaşadım regl ağrısını. Şu an bebeğim 22 günlük 🌸 siz yine de doktorunuza şikayetinizi anlatın ama bazı durumlarda idrar yolu enfeksiyonu olabiliyor
Sumeyyeokmen EsK07 ona da dikkat ettim ama idrarı yaparken yanma vs olmuyor, inşallah büyüdüğü içindir 🥰
Basakparlar Sumeyyeokmen o adet sancısı normal 9. Haftama kadar adet sancısı çektim şuan 23 haftalığım
1ErkekkkAnnesi Sumeyyeokmen aynen sürekli var hele bu aralar daha çok sık oluyor ara ara ama çok hafif saniyelik olup geçiyor
EsK07 Sumeyyeokmen Büyüme sürecinde yoğun oluyor o ağrı maalesef. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸
Sevimlimom Sumeyyeokmen benim bat 4 gün var bel küreğim agriyo kasiklarim agriyo bide rahim genişlemesi gibi siz de de böyle mi adet mi olcam acaba
Sumeyyeokmen Sevimlimom bende hafif ama sürekli olan bi kasık ağrısı bazen öksürünce falan damar çekilmesi gibi olup geçiyor benim de bat 13 ü idrar testlerim pozitif farklı markalarla bi çok test yaptım ama bilmiyorum ne olur 🥹