Amnisure testi yaptırmayı talep edebilirsiniz. Ben de yoğun akıntı ve su sızıntısı ile sürekli gittiğim doktoruma gitmiştim. Açılma yok deyip göndermişti. Meğer kesem delinmiş, suyum gelmeye başlamış. 20 gün boyunca bilmeden böyle dolanmışım ve bebeğimin suyu iyice azalmış. İki haftadır perinatoloji servisinde yatıyorum. Siz de bu testi sorarak suyun sızıp sızmadığından emin olabilirsiniz