Kızlar saglik ocağından kan istediler yaptım b12 değerim 80 olmuş doktor çok aşırı düşmüş dedi
Kontrole gittiğimde kadın doğum doktoruma dedim düşmüş ilac verdi kullanamadım dedim doktorum da okadar önemli değil dedi
Bugün saglik ocağı doktoru yine eşimi aramış niye düzelmedi falan demiş oda ilaci kullanamadı doktoru da çok önemlidir eğil demiş
Saglik ocağındaki doktor da anne için olmasa da bebek için çok önemli demiş ölü doğum yada düşük felç olabilir demiş bebek için tüp ilac vermiş kırıp içsin demiş şimdi ne yapayım bilemedim ben