Ddd4 lütfen strese girmeyin, biliyorum hiç kolay değil ama stres her şeyi tetikliyor. Ben de aylarca meyve yemedim, inanın kabak, biber, peynir, zeytin, atom Marul ve çiğ kuruyemiş dışında hiçbir şey yemedim. Diyetisyenim bile o kadar üzülüyordu ki halime ama 37yi görünce her şeye değdi. Vaktinde sağlıkla kavuşun inşallah bebeğinizle.