Kızlar 13 haftalık hamileyim dün akşamdan beri tansiyonum düşük baş ağrısı ve mide bulantısı yaşıyorum bugün serum taktılar ve tansiyon düşmesi normal dediler ama başımın ağrısından duramıyorum normalde tansiyonum 11/8 ama iki gündür 9/6 falan bu durumu yaşayan var mı?