Merve_kucuk djjdjdksalla benimki de 96 50 76 çıktı. Doktor gayet iyi dedi. Sizinkine bir şey demedi mi. 75g içtim ben.
seyma0661 djjdjdksalla değerlerin normal canım 1.saat 180 üzeri, 2.saat 160 üzeri olursa şeker var deniliyor
Sdanur1 djjdjdksalla 3 gün önce yaptirdim İlk dk :80 İkinci 192 Üçüncü 102 cikti Ama ikinci kani verdikten sonra istifra ettim ama söylemedim çünkü bir daha yaptıramazdimcok kötü oldum gebelik diyabeti tanısı konuldu diyete başladık Sanirim size de dikkat edin diyecek diyet le yola devam eder ama çok yüksek değil sizinki sanki
Sinemed 75 mg yükleme sanırım canım yaptırdığın değerlerin normal 75 mg yükleme için referans aralığında değerlerin.Ben internetten araştırdığıma göre yorumladım kendimde cuma günü yaptırmıştım ordan biliyorum sen doktoruna yorumlatırsın yinede tabi.
Nursahergun Bende ıcecem perşembe günü istediler bakalım 75gr değer ne olcak bilmem zor oluyor mu ıcmesı acaba
bravo61 Nursahergun aç karnına kanınızı alıyor sonra glikoz veriyorlar 60. Dk ve 120. Dk olarak ayrı ayrı kan alıyorlar:) glikoz korkulcak bir şey yok gazoz gibi geldi bana tadı
Sinemed Nursahergun Canım korkutmak istemem bana biraz ağır geldi içecek ama kan alan hemşire icerisine limon suyu sıktı o zaman kolaylıkla içebildim sulandirilmis limon çok öneriyorlar iceceği rahat icebilmek için bende biraz hararet yaptı içecek elimi yüzümü yıkadım soğuk suyla ve dısarda soğukta bekledim test bittikten sonra su içtim rahatladım limon suyu izin verirlerse götür yaninda mutlaka
Nursahergun Sinemed limon suyu diyosun yanıma götüreyim veya bende, nasıl olur bakalım, yorumlar da rahat, veya zor içenler var dye 75gr toz ve sıvı glikoz istendi benden tadı, önemli, şeker, tadında mı yoğun asitli felan değil demı
bravo61 djjdjdksalla Benim değerlerim böyledi 75lik glikozda doktor normal dedi muhtemelen seninde normal bir şey çıkmaz :)
djjdjdksalla Sdanur1 bebegin gelişimi önde mi sizde de inş parmaktan hergün ölçüm istemez kusunca hepsi geçersiz oluyo ki kötülendiyseniz şeker kesin oluyo
Sdanur1 djjdjdksalla evet hemen hemen olması gerekenden çok fazla olmasa da önde gidiyor çok kötü oldum bayıldım istiğfar ettim ama tabiki kustum diyemedim çünkü onu icmeye bi daha cesaret edemedim 1 hadta diyet 1 hafta sonra ölçümlere başlayıp duruma göre insülin dedi
Nursahergun Sdanur1 bu hastane bana biraz uzak kalıyo dâhiliye işlemi şeker, çıkarsa endişesi kafama takıldı ama, umarım uzun sürmez
Sinemed Nursahergun Yok asitli degildi biraz fazla tatlıydı. gerçekten kimisi çok rahat içmiş umarım sizinde kolay olur sonuçlarınızda güzel çıkar