Ebrueren Benim genital bölgede ağrı oluyor zor eğiliyorum çok iş yapınca karnımda sertleşme olmuş gibi hissediyorum kasılıyor sanki bide 18 aylık oğlum var yorucu geçiyor hastane çantamıda yeni hazırlıyorum şuan kızımın kıyafetlerini yıkanıyor 😂
newmommmyy2 Ebrueren benimde kıyafetler yıkandı ütülenmeyi bekliyorlar bakalım ne zaman olur Allah bilir artık 😅 en ufak hareketimde yoruluyorum nefes nefese kalıyorum tansiyonum düşüyor hayır sadece 5-6 kilo aldım daha bide nasıl bu kadar ağırlaştım bilemiyorum bütün gün yatıyorum resmen geceler zaten çok zor bebiş içerde hiç durmuyor uyuyamıyorum yani gün sayıyorum artık hayırlısıyla bitsin bu hamilelik diye 🥲
Mrvsmt2502 Ebrueren 3 yaş kızm var 32 haftalık gebeyim artık ikinci olduğuna mı bilmiyorum sanki eğilince bile çocuğun kafasını hissediyorm baskı yapıyor, 1 haftadır influenza ile uğraşıyorum birde çok zordayım öksürmek işkence gibi ilaçta vermediler 😮💨
Sara_halil_0101 Ebrueren bende 32+0 haftalığım 1 buçuk yaşında oğlum var hareket ederken hemen yoruluyorum bi doğursaydim diyorum 😊🤭
Defneninannesii01 Bende 30. Haftamin içindeyim üçüncü gebelik en ağır geçeni bu haftaya bende yikayip utulemeyi düşünüyorum sağ salim alalim kucağımıza inşallah 🩷
Ebrueren newmommmyy2 bende ağırlaştım ilk hamileleğimde böyle değildim bu ağırlıkta bide 1.5 yaş bebesi bakmak çok zor geliyor 😏
Kubraylvc 32 haftalığız 6 yaşında 1.sınıf dersleri tahmin edin ve 3 yaş kızımla ev taşıyacam halimi düşünün 🥴
Sinemmm1996 Bende 32 yim dün kontrolüm vardı ilk kez nst ye girdim. Her sey yolunda bebek başı aşağıda ama iri bir bebekmis doğum kanalına girmesi zor olabilirmis kilosu 2.580 size ne dediler kilo hakkında kızlar
Ebrueren Sinemmm1996 yarın gidicez doktora inşallah kilosunun o kadar olduğunu düşünmüyorum ben ya 5 hafta önce 1 kiloydu max 2 olmuştur herhalde 😂
Ebrueren Sinemmm1996 yarın gidicez doktora inşallah kilosunun o kadar olduğunu düşünmüyorum ben ya 5 hafta önce 1 kiloydu max 2 olmuştur herhalde 😂
Dogacevikk Sinemmm1996 32+1 de geçen hafta gittim bende 2.017 gram 43cm dedi sizinki biraz daha fazla doğum zamanı çok iri olursa sezeryana yönlendiriyorlar direkt. Nst olurken bi hanımla konuştum 39. Haftasında 5.190 kiloymuş bebek sezeryan yapıcam demiş doktor hemen
Beri-4835 Ebrueren Uygulamaya göre 31+2 yim 12 gün önce kontrole gittiğimde 31+2 demişti pazartesi tekrar randevum var bakalım durumlar nasıl olacak. İç bacaklarımda neredeyse 1 aydır ağrı var yürürken yatakta dönerken çok zor oluyor ve 32 ayına girmiş bi oğlum var arkasında kosturmaktan hiç hazırlık yapmadım yeni baslicam alışveriş yapmaya. Aşırı üşengeç birşey oldum anlamadım😄😄
Ebrueren Beri-4835 ay acele et kızz 32 olmussun bende yeni yıkadım yeni hazırlamaya başladım yani çantayı ilerleyen zamanda çocukla zor olur
Kubraylvc Ebrueren hemde nasıl ve kayınvalidem çok hasta hastaneye yattı bir yandan onun yanına gidip geliyoruz ve onun evini de temıLıyoruz gelenleri gidenleri çok
Sinemmm1996 Dogacevikk Dediğiniz gibi doktor sezaryen randevusu verdi 7 nisan. 37. Haftamda alcak önden gittigi icin erken almamız sıkıntı olmaz dedi ama yine de tereddütlüyüm en azından 38 olsaydık