fairytale_ Bebişlii anneler nabersınızz🥰oruc tutuyor musunuzz kızlar. Bizz 3 aylığız çok şükür bu zamana kadar oruç tutabildiö zorlanmadam hemde sütüm azalmadan sizlerde durumlar nasıll🐣
Nazsuuu fairytale_ biz 4 aylığız ama emzirmedigm için tutuyorum 2 gündür fln tutmuyorum akıntım olduğu için regl oldm sanırım 🥲
Nazsuuu fairytale_ evet 3 gündür geliyor az az bı an yine hamileyim sandm yerlesme kanaması sandm maydanoz suyu içtiğim için kanamam geldi ama kendiliğinden başlamadi ama çok az geliyor keşke çok gelse
Nazsuuu fairytale_ bizim bebiş iyi sizinki nasıl ne güzel emziriyorsnz bide Allah yardımcınnz olsun oruçken zor biraz
fairytale_ Nazsuuu bizimki beni çok zorluyor sürekli ağlıyor 🥲sürekli kucak ıstıyor yaka iğnem dedikleri bu olsa gerek😃 emzirme konusunda hastanede cok zorlandım ilk gun tutturmak ıcın ama cok sukur emıyor tabı suan orucum dıye ara ara mama takvıyesı verıyorum
fairytale_ Nazsuuu hayır olmadım daha ne zaman olurum onuda merak edıyorum bazısı 1 sene olmuyormus bıle🙄